Je mening geven? schrijf een recensie over Salome »

# 4 - Chantal Luskens

Schapvervuiling

Waardering: 3 / 10
Salomé
Word abonnee van Salomé

Aanbieding

Nummer 1 ging nog wel. Pittige cover, mooie modereportage. De wijze waarop Linda de Mol neergehaald werd zonder dat Linda zelf aan het woord kwam, vond ik zeer beneden peil. Het dronkemansgelal van Erik de Zwart kon me ook niet echt bekoren. Het interview met Monique Collignon was op zich niet slecht, hoewel het leek dat mevrouw Collignon een flinke nacht zonder al te veel slaap had doorgehaald. Zakendoen in China, voegde niets nieuws toe, heb het al in veel tijdschriften mogen zien.

Het tweede nummer was nog slechter. De cover jakkes. Who the hell is mevrouw Boot? De foto van de hoofdredactrice was niet om aan te zien. Interviews met mensen van wie geen hond ooit gehoord heeft. Het artikel van Harry Mens kan je op je buik schrijven. Zonder enige vorm van uitleg werd in plaats daarvan een artikel met mevrouw Deckers geplaatst. Denkt de redactie van Salomé nou echt dat je zo je lezers kunt bedotten? Vijf zakenvrouwen flink onder uit gehaald, want nietwaar er is geen beter vermaak, dan leedvermaak. In een gemiddeld roddelblad kunnen we deze onzin ook lezen en dan nog een stuk goedkoper. Salomé zal het zo niet lang volhouden en dat is misschien maar goed ook, want nu is het pure schapvervuiling.

Geef zelf je visie op Salome »

Salome krijgt van de lezers gemiddeld een 5.4

Er zijn in totaal zes uitgebreide recensies geschreven voor het blad Salomé, hierboven vind je recensie #4. Lees je dit tijdschrift ook, of heb je Salome recentelijk nog gelezen en wil je je mening kwijt? Plaats dan hieronder je beoordeling!

Schrijf een recensie over Salomé

Om het systeem niet te overbelasten kun je één keer per 5 minuten een recensie posten. Met het ip-adres is voor het laatst een recensie gepost op .

Week aanbieding