Je mening geven? schrijf een recensie over Young »

Voor een verfrissende kijk op het leven!

Waardering: 8 / 10
Libelle Young
Word abonnee van Libelle Young

Aanbieding

Samenvatting recensie
Libelle Young geeft vrouwen van rond de 20/25 jaar een verfrissende kijk op het leven. De mix van luchtige rubrieken met mode en beauty en serieuze rubrieken als Psychologie en Interview maken dit het tijdschrift voor de jonge moderne vrouw.

Klinkt het woord 'Libelle' jou ook ietwat nostalgisch in de oren? Net als bij het tijdschrift Margriet floept er bij het woord Libelle gelijk een beeld van een wat truttige huisvrouw, al zittende in een heerlijke fauteuil in een knus huisje , door mijn hoofd. Niet dat daar iets mis mee is, integendeel, maar het is toch niet echt bevorderend voor het frisse imago van het tijdschrift en zeker niet van dit Libelle-tijdschrift.

Voor diegene die ik nieuwsgierig heb gemaakt heb ik goed nieuws! Libelle hoeft niet saai en suf te zijn, want Libelle heeft ook aan de 'kleintjes' gedacht! In letterlijke zin dan! Het prachtidee noemt zich Libelle Young en is HET tijdschrift voor de moderne jonge vrouw. Alles wat je in eerste instantie niet had verwacht van Libelle vind je terug in dit mooie tijdschrift met glossy-omslag. Alles wat het leven van de hedendaagse jonge vrouwen van rond de 20/25 jaar bezighoudt heeft zijn plaats gekregen in Libelle Young.

Rubrieken zoals modeshopping en beautyshopping verblijden je met de nieuwste make-upjes en must-have items voor het komende seizoen. Ik noem maar een voorbeeld: kleurige tasjes, in verschillende prijsklassen, glimlachen je tegemoet en bij het zien van de fleurige, kleurrijke foto's krullen je mondhoeken al gauw naar boven! Aan mode wordt zeker genoeg aandacht besteed en beslaat een groot gedeelte van het tijdschrift; niet echt vernieuwend, maar zeker de moeite waard.

Ook serieuzere onderwerpen komen aan bod. In de rubriek Psychologie ga je de confrontatie aan met jezelf, vaak met verrassend resultaat! En in de rubriek Interview verrast een celebrity je met eigenzinnige uitspraken en voorziet je van haar kijk op de wereld. Achterin het tijdschrift bevindt zich nog een smeltkroes van verschillende rubrieken over reizen, culinaire facts en tips en lifestyle. Genoeg voor een middagje heerlijk genieten; thuis op de bank, of op je werk....Libelle Young: je kunt het zo gek niet verzinnen of het staat voor je klaar, waar je ook bent!

Geef zelf je beoordeling over Young »

Young krijgt van de lezers gemiddeld een 7.8

Andere Young recensies:
  1. 'Lekker vrouwenblad voor op de bank of op het strand'
  2. 'Voor een verfrissende kijk op het leven!'

Bekijk alle meningen over Young »

Er zijn in totaal twee uitgebreide recensies geschreven voor het blad Libelle Young, hierboven vind je recensie #2. Lees je dit tijdschrift ook, of heb je Young recentelijk nog gelezen en wil je je mening kwijt? Plaats dan hieronder je beoordeling!

Schrijf een recensie over Libelle Young

Om het systeem niet te overbelasten kun je één keer per 5 minuten een recensie posten. Met het ip-adres is voor het laatst een recensie gepost op .

Week aanbieding